К 26 Карпенко, Ганна Миронівна. Психолого-педагогічні особливості освітнього діалогу як засобу оптимізації навчання іноземних мов (на матеріалі викладання англійської мови у вищих навчальних закладах) : дисертація ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Г. М. Карпенко ; наук. керівник Л. М. Романкова ; Державний вищий навчальний заклад "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника". - Івано-Франківськ, 2015. - 262 арк.
Рубрики: Психологія--педагогічна--вікова--Дисертації Мовознавство--іноземні мови Методика навчання іноземних мов (англійська мова) Кл.слова (ненормовані): іншомовна професійна компетентність -- аксіогенез особистості -- явище ідентифікації Утримувачі документа: Бібліотека Київського університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13 Б Дод.точки доступу: Романкова, Л. М. \наук. керівник.\ Державний вищий навчальний заклад "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) |