Форма документа : Шифр видання : 316.6(043.3)/Н 64 рукописний текст Автор(и) : Нікольська, Анна Дмитрівна Назва : Соціально-психологічні чинники впливу рекламних текстів на купівельні наміри споживачів : дисертація ... доктора філософії : 053 Вихідні дані : Київ, 2021 Кільк.характеристики :287 с ДРНТІ : 15.41 УДК : 316.6(043.3) Предметні рубрики: Соціальна психологія Реклама-- Соціально-психологічні чинники-- Вплив на споживача Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламний текст--купівельні наміри--споживачі--ціннісні орієнтації--потреби--стиль діяльності споживачів--прийняття рішень Примірники :ГП КС(1) Вільні : ГП КС(1) Утримувачі документа: Бібліотека Київського університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13 Б Дод.точки доступу: Лозова, Ольга Миколаївна \науковий керівник.\ |