Форма документа :
Шифр видання : 316.6(043.3)/Н 64 рукописний текст
Автор(и) : Нікольська, Анна Дмитрівна
Назва : Соціально-психологічні чинники впливу рекламних текстів на купівельні наміри споживачів : дисертація ... доктора філософії : 053
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :287 с
ДРНТІ : 15.41
УДК : 316.6(043.3)
Предметні рубрики: Соціальна психологія
Реклама-- Соціально-психологічні чинники-- Вплив на споживача
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламний текст--купівельні наміри--споживачі--ціннісні орієнтації--потреби--стиль діяльності споживачів--прийняття рішень
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13 Б
Дод.точки доступу:
Лозова, Ольга Миколаївна \науковий керівник.\