К 73 Котлер, Филип. Основы маркетинга / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг. - 2-е европейское издание. - Москва ; Санкт-Петербург : Вильямс, 2003. - 944 с. - ISBN 5-8459-0088-3 : 40.00 грн.
Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетинг -- marketing -- стратегічне планування -- strategic planning -- бюджет -- budget -- споживчий ринок -- consumer market -- ціноутворення -- pricing Дод.точки доступу: Армстронг, Гари Сондерс, Джон Вонг, Вероника Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) |