658.8
К 73


    Котлер, Филип.
    Основы маркетинга / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг. - 2-е европейское издание. - Москва ; Санкт-Петербург : Вильямс, 2003. - 944 с. - ISBN 5-8459-0088-3 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- marketing -- стратегічне планування -- strategic planning -- бюджет -- budget -- споживчий ринок -- consumer market -- ціноутворення -- pricing
Дод.точки доступу:
Армстронг, Гари
Сондерс, Джон
Вонг, Вероника


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)