Долженко, С. Концептуальні засади вивчення мовленнєвої діяльності з позицій психолінгвістичного підходу / Світлана Долженко, Юлія Рібцун> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 2. - С. 74–80. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Логопедія--Мовленнєва діяльність Кл.слова (ненормовані): логопедія -- мовленнєва діяльність -- психолінгвістичний підхід -- порушення мовленнєвого розвитку -- мовлення Дод.точки доступу: Рібцун, Ю. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1) |