> Шифр: З578747689/2022/5/6 Журнал 2022р. № 5/6 Як оцінювати навчальні досягнення учнів 5-6-х класів: рекомендації МОН. - С.7-11 Лютко, Оксана. Як оцінювати навчальні досягнення учнів: що врахувати та які критерії обрати / О. Лютко. - С.12-17 Товкало, Мирослава. Як упровадити формувальне оцінювання в 5-11-х класах / М. Товкало, О. Павлюк. - С.18-23 Кіндрат, Інна. Як педагогу використовувати інтелектуальні карти / І. Кіндрат. - С.24-29 Григорович, Раїса. Нормативно-облікова документація асистента вчителя: яку вести та як оформлювати / Р. Григорович. - С.30-35 Кіндрат, Інна. Як виконати обов’язкові 15 годин підвищення кваліфікації з теми інклюзивної освіти / І. Кіндрат. - С.36-38 Нємєц, Галина. Корегуємо емоційний стан підлітка: програма та конспекти занять / Г. Нємєц. - С.39-49 Мойзріст, Олена. Як взаємодіяти з дитиною-переселенцем / О. Мойзріст. - С.50-54 П’ять технік, що допоможуть підтримати себе у стресових умовах. - С.55-58 Гурковська, Тетяна. Згода силоміць, або чому з батьками учнів не спрацьовує "Погодьтеся,..." та як це виправити / Т. Гурковська. - С.59-61 Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |