> Шифр: О190803/2022/1 Журнал 2022р. № 1 Литовченко, Світлана. Розвиток мережі закладів дошкільної освіти для дітей з порушенням слуху / С. Литовченко. - С.8-18 Кл.слова: корекційно-розвивальний супровід, спеціальний заклад, освітні реформи Лещій, Наталія. Фізичний, функціональний та психоемоційний стан для дітей старшого дошкільного віку зі складними порушеннями розвитку / Н. Лещій. - С.19-29 Кл.слова: фізичний розвиток, порівняння особливостей, аналіз показників Коваленко, Вікторія. Особливості діяльнісно-поведінкованого компонента соціалізованості молодших школярів з інтелектуальними порушеннями / В. Коваленко. - С.30-42 Кл.слова: соціалізованість, інтелектуальні порушення, соціально-нормативна поведінка Михайленко, Оксана. Використання онлайн-ресурсів та мобільних додатків для корекційної роботи щодо збагачення словникового запасу та підвищення розуміння значень слів учнями з комбінованими порушеннями слуху та інтелекту / О. Михайленко. - С.43-52 Кл.слова: телефонні додатки, вивчення мови Рібцун, Юлія. До питання створення універсальних освітніх програм для дітей з особливими освітніми потребами / Ю. Рібцун. - С.53-68 Кл.слова: Нова українська школа, універсальні освітні прогами, компенсаційна робота Сергеєва, Наталія. Організація інтерактивного навчання учнів з порушенням слуху у початковій школі / Н. Сергеєва. - С.69-77 Кл.слова: пізнавальна активність, інклюзивне навчання , дистанційний формат Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |