Шифр: Д766971876/2022/5
   Журнал

Директор школи [Текст] : для керівників навчальних закладів/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 2007 - . - Виходить щомісячно
2022р. № 5
Зміст:
Історія виникнення коучингу. - С.5-6
Що таке педагогічний коучинг?. - С.6
Чому коучинг? Дев’ять переваг педагогічного коучингу. - С.7-8
Хижняк, О. Функції та принципи педагогічного коучингу / О. Хижняк. - С.9-10
Чим коучинг відрізняється від інших форм роботи?. - С.10-13
Галата, Юрій. 22 критерії успішної коучинг-сесії / Ю. Галата. - С.13-15
Сокол, Любов. Коучинг-сесія "Як бути вмотивованим" / Л. Сокол. - С.17-43
Харченко, Наталія. Коучинг-сесія "Алгоритм створення соціального партнерства" / Н. Харченко. - С.44-61
Харченко, Наталія. Коучинг-сесія "Як діяти педагогу в разі виявлення булінгу?" / Н. Харченко. - С.62-87
Пащенко, Олена. Коучинг-сесія "Бюджет проєкту: як створити реальний кошторис?" / О. Пащенко. - С.88-104
Харченко, Наталія. Коучинг-сесія "Практичні прийоми захисту від негативних емоцій" / Н. Харченко. - С.105-126
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)