> Шифр: В353859/2022/11 Журнал 2022р. № 11 Байєр, Ольга. Оцінюємо соціально-громадянську компетентність дошкільників / О. Байєр. - С.4-8 Кл.слова: заняття, соціальне середовище, старші дошкільники Розвиваємо увагу дошкільників: три прийоми. - С.9-11 План реалізації річного завдання з емоційного розвитку дошкільників. - С.12-13 Гурковська, Тетяна. Як розвивати в дошкільників уміння розуміти емоції / Т. Гурковська. - С.14-17 Кл.слова: психологічні принципи Сім ігор і вправ для розвитку емоційної сфери дошкільників. - С.18-19 Брежнєва, Олена. Формуємо в дошкільників уявлення про час за допомогою моделювання / О. Брежнєва. - С.20-24 Кл.слова: логіко-математичний розвиток, властивості часу Карачун, Віра. Оцінюємо рівень рухової підготовленості дошкільників під час сюжетно-ігрових занять / В. Карачун, Т. Лощиліна. - С.25-29 Кл.слова: фізична підготовленість, фізичний розвиток Заняття з фізкультури: правила для педагогів. - С.30-31 Гура, Оксана. Секрети дистанційної підтримки родинного виховання / О. Гура. - С.32-36 Кл.слова: спілкуємося з батькам Дитячий протест: як працювати з дитиною, яка проти всього. - С.37-42 Кл.слова: протестна поведінка, вікова криза, особистісна криза Ознаки активного й пасивного протесту дитини. - С.42 «Так» і «Ні» під час роботи з дитиною-протестувальником. - С.43 Бадер, Світлана. Як активізувати діяльність педагогів під час методичних заходів / С. Бадер. - С.44-47 Кл.слова: допомага методисту-початківцю, методи й прийоми Сосновенко, Наталія. Конфлікти в педколективі: аналізуємо причини та обираємо методи розв’язання / Н. Сосновенко. - С.48-53 Кл.слова: професійне вдосконалення, конфлікти Савінова, Наталія. Говори правильно, або Позбавляємося слів-паразитів у мовленні педагога / Н. Савінова. - С.54-56 Кл.слова: професійне вдосконалення, чистота мовлення Стаєнна, Олена. Як організувати онлайн-олімпіаду для педагогів / О. Стаєнна Кл.слова: професійне вдосконалення, дистанційна робота Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |