Ващенко, Л.
    Погляди учасників освітнього процесу на самооцінювання учнями результатів навчальної діяльності [Електронний ресурс] / Л. Ващенко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 3. - С. 46-52, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
оцінювання -- якість освіти -- самооцінювання -- самооцінка -- управління
Анотація: У статті розглянуто значення сформованості в школярів здатності до самооцінювання результатів навчальної діяльності. Самооцінювання є важливим компонентом освітнього процесу, який визначає особистість дитини. За результатами опитування учасників дослідження показано, що вчителі підтримують використання школярами самооцінювання результатів навчання. Якщо систему оцінювання обмежити тільки перевіркою знань та умінь з предмету, то це не дає можливості розвивати навички критичного мислення, формувати мотивацію до навчання та розвивати уміння учнів об’єктивно оцінювати свої результати. Негативними результатами використання методу самооцінювання учнів в освітньому процесі педагогічні працівники називають те, що учні можуть мати труднощі в самооцінюванні своїх результатів навчання і бути не готовими до самовизначення та самовизнання своєї оцінки. Звернено увагу на розуміння учнями важливості самооцінювання навчальної діяльності, Результати опитування свідчать про різницю в поглядах педагогів та учнів на сформованість здатності до самооцінювання. Подальші дослідження можуть бути спрямовані на розвиток внутрішньої системи забезпечення якості в закладах освіти, оцінювання її ефективності, використовуючи методи самооцінювання освітніх і управлінських процесів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)