Дроботько, І.
    Особливості особистісної психокорекції майбутніх психологів у процесі підготовки до роботи з тривожними підлітками [Електронний ресурс] / І. Дроботько. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 3. - С. 78-83, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
майбутні психологи -- психокорекція -- тривожні підлітки -- соціально-психологічне навчання -- професійне навчання
Анотація: У статті висвітлено особливості фахової підготовки майбутніх психологів у закладах вищої освіти, визначено потреби і необхідність займатися особистісною психокорекцією під час професійного навчання, встановлено сутність і зміст психокорекції. Виокремлено основні компоненти професійної готовності майбутніх фахівців до корекційного впливу: теоретичний (знання теоретичних основ і способів корекційної роботи), практичний (володіння корекційними методами і прийомами), особистісна готовність (психологічна пропрацьованість власних проблем у тих сферах, які вони передбачає коригувати у клієнта). Подано критерії відкоригованості особистості: глибинне розуміння власної несвідомої сфери й особистісних характеристик, прийняття життєвих позицій і світу, формування системи гуманних цінностей; узагальнено наслідки невідкоригованості психологів у їх практичній діяльності. Встановлено значення поняття невідкоригованість (обтяженість особистісною проблемою (внутрішньою суперечністю), невирішеність якої спричиняє особистісні деструкції), а також основні відмінності відкоригованої людини. Охарактеризовано труднощі в роботі майбутніх психологів з тривожними підлітками, проведено аналіз особистісних деструкцій су’бєктів соціально- психологічного навчання, методик глибинного пізнання особистості. Обґрунтовано доцільність використання глибинної особистісної психокорекції під час підготовки майбутніх психологів до роботи з тривожними підлітками. Розроблено орієнтовну модель підготовки майбутніх психологів до роботи з тривожними підлітками, а також визначено умови залучення майбутніх фахівців до особистісної психокорекції, які охоплюють три етапи: організаційно-підготовчий, освітньо-коригувальний, операційно-рефлексійний.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)