339.138
С 69


   
    Соціально-етичний маркетинг : монографія / Київський національний торговельно-економічний університет ; за загальною редакцією А. А. Мазаракі та Є. В. Ромата. - 2-ге вид. перероб. і допов. - Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2013. - 372 с. - ISBN 9978-966-629-616-3 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг, соціально-етичний (соцієтальний)--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
етика маркетингу -- принципи -- соціально-етичний маркетинг -- соцієтольний маркетинг
Дод.точки доступу:
Мазаракі, Анатолій Антонович \загальний редактор.\
Ромат, Євгеній Вікторович \загальний редактор.\
Київський національний торговельно-економічний університет


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)