Драч, Оксана.
    Поведінка учениць як соціально-виховний засіб: за матеріалами Варшавської жіночої прогімназії початку XX ст. [Текст] / О. Драч // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2022. - № 2. - С. 38-47, DOI 10.28925/2524-0757.2022.24. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
поведінка учениць -- Варшавська жіноча прогімназія -- жіноча освіта -- педагогічна рада -- навчально-виховний процес
Анотація: У статті досліджено заходи педагогічної ради Варшавської жіночої прогімназії щодо використання поведінки учениць як соціально-виховного засобу в освітній практиці початку ХХ ст. Заклад мав забезпечити належну успішність і соціалізацію гімназисток відповідно до нормативно затверджених правил. З’ясовано, що формування дисциплінованості, добросовісності, відповідальності і старанності учениць було основою навчального щодення і важливим соціально-виховним інструментарієм.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)