Малахова, М. О.
    Професійно-особистісні якості вчителя музичного мистецтва як предмет наукового дослідження [Текст] / М. О. Малахова // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2021. - № 6. - С. 43-50, DOI 10.28925/2518-766X.2021.67. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
професійно-особистісні якості -- структура професійно-особистісних якостей учителя -- учитель музичного мистецтва
Анотація: Актуальність статті зумовлена завданнями вищої школи щодо підготовки компетентного конкурентоспроможного фахівця в галузі мистецької освіти, який характеризується сформованістю відповідних обраному фаху професійно-особистісних якостей та здатністю їх реалізувати у вихованні школярів засобами музичного мистецтва. Мета статті полягає у визначенні сутності й структури професійно-особистісних якостей учителя музичного мистецтва на основі аналізу філософських, психолого-педагогічних та музично-методичних праць. Методологія дослідження ґрунтується на комплексному застосуванні методів аналізу (наукової літератури з метою визначення продуктивних професійних та особистісних якостей учителя), узагальнення (теоретичних положень щодо формування у майбутніх учителів професійно-особистісних якостей), синтезу (наукової теорії та практики професійної діяльності вчителя музичного мистецтва з метою визначення сутності й структури професійно-особистісних якостей цього фахівця). Результатом проведеного дослідження є авторська дефініція професійно-особистісних якостей учителя музичного мистецтва та визначена на її основі структура, яку складають професійно-педагогічні, музично-творчі й соціально-особистісні якості. Сформульовано висновки про те, що професійно-особистісні якості вчителя музичного мистецтва є компетентнісними характеристиками, наявність яких забезпечує успішність музично-педагогічної та музичнотворчої діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)