Івашньова, С.
    Безперервний професійний розвиток як трудова функція педагога [Електронний ресурс] / С. Івашньова. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 35. - С. 12-20, DOI 10.28925/2311-2409.2021.352. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
безперервний професійний розвиток -- здатність до навчання впродовж життя -- компетентність -- професія -- рефлективна компетентність -- трудова функція
Анотація: Стаття презентує результати теоретичного дослідження змісту й сутності терміна «трудова функція» та опитування педагогів у форматі фокус-груп. Аналіз змісту поняття «безперервний професійний розвиток» і динаміки його змін протягом професійного життя педагога дав змогу виокремити провідні компетентності, включені до змісту трудової функції.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)