Shatiuk, T.
    Innovations in the training of educational psychologists in the Republic of Belarus [Електронний ресурс] = Інновації в підготовці педагогів-психологів у республіці Білорусь / T. Shatiuk. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 36. - С. 38-44. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
інновації -- підготовка педагогів-психологів -- методи -- творчо-проєктна діяльність -- студентська науково-дослідна лабораторія -- практико-орієнтована діяльність -- волонтерська діяльність -- проєктно-творча діяльність
Анотація: У статті подано обґрунтування використання інноваційних методів навчання, у тому числі майбутніх педагогів-психологів. Високий рівень старіння інформації робить їх застосування актуальним. Автор представляє досвід роботи кафедри соціальної і педагогічної психології Гомельського державного університету імені Франциска Скорини та розкриває сутність творчо-проєктної діяльності через роботу лабораторії прикладної психології та студентської наукової лабораторії «Альянс». Наукові, освітні, методичні, соціальні та волонтерські проєкти, що реалізуються в університеті як в академічних групах, так і в гуртожитках, в інших організаціях та установах міста та області, дозволяють організувати додаткову професійну підготовку та розширити коло сформованих професійних компетенцій психологів, підготувати їх до майбутньої професійної діяльності. У ході участі в проєктах студенти отримують можливість оволодіти психотехнологіями та формами роботи з різними соціальними групами, у тому числі з уразливими групами населення, з питань психоосвіти, профілактики, діагностики, консультування, корекції різноманітних психологічних проблем особистості, здійснювати психолого-педагогічний супровід цільових запитів. Майбутні психологи, як представники допоміжної професії, мають можливість на етапі первинного професійного становлення залучатися до безпосередніх соціальних контактів з підопічними, вчитися та розвиватися через безпосередній контакт, незважаючи на активне використання електронних засобів навчання, що дозволяє підтримувати оптимальний баланс соціального та цифрового середовищ. Завдяки роботі в превентивних, адаптаційних, волонтерських та науково-методичних проєктах з’являються можливості для стартапів та підприємницьких ініціатив, формуються тісні зв’язки з різними установами та організаціями, що, в свою чергу, дає змогу посилити практикоорієнтоване навчання. Ефективність проєктів студентської науково-дослідної лабораторії «Альянс» через використання інноваційних методів навчання майбутніх педагогів-психологів сприяє перетворенню моделей «Університет 2.0», «Університет 3.0» у модель «Університет 4.0», в якій проєктнотворча діяльність університету формує та визначає соціокультурне середовище регіону.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Шатюк Т.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)