Безкоровайна, Л. В.
    Концепція професійної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / Л. В. Безкоровайна. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 1/2. - С. 67-78, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.6778. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
концепція -- майбутній фахівець з туризмознавства -- методологія -- принципи навчання -- професійна підготовка
Анотація: У статті обґрунтовано, що методологічну основу професійної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства складають підходи: системний, структурний, акмеологічний, діяльнісний, операціональний, праксиологічний, компетентнісний, культурологічний, інформаційний, інноваційний, ціннісний, творчий, особистісний; загальнодидактичні (гуманізації і демократизації; науковості; систематичності, послідовності знань, умінь і навичок; свідомості; зв’язку теорії з практикою; активності; самостійності; наочності; ґрунтовності; доступності навчання, врахування індивідуальних особливостей студентів; емоційності навчання; поєднання колективного і індивідуального; духовності) і спеціальні (громадянськості, комунікативності, міждисциплінарності, багаторівневості, безперервності, атрактивності, полікультурності, соціальної актуальності, економічної доцільності, соціоморфності) принципи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1