Klajmon-Lech, U.
    The idea of subjectivity and dialogue in the education of a disabled [Електронний ресурс] = Ідея суб'єктивності і діалогу в освіті дитини з інвалідністю / U. Klajmon-Lech. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 61-76, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.1694. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
діалог у сфері освіти -- дитина з інвалідністю -- освіта -- предметно-орієнтоване сприйняття -- сім'я
Анотація: Предметно-орієнтоване сприйняття учня - це суттєвий крок ефективної освіти. Ідея суб'єктивності в освіті пов'язана з ідеєю діалогічності. Врахування суб'єктивності та необхідності постійного спілкування є важливим завданням виховання дитини з інвалідністю. Перший діапазон обох ідей пов'язаний з відносинами між батьками (першими і найважливішими педагогами та опікунами дитини) та спеціалістами (лікарі різних спеціальностей, фізіотерапевти та, в першу чергу, вчителі, які працюють з дітьми, що мають інвалідність). Другий діапазон стосується відносин між батьками та дитиною з інвалідністю. Становить науковий інтерес відповідь на питання, як ідея суб'єктивності та діалогічності реалізується в обох діапазонах.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Клаймон-Лех Уршула


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1