Іонова, О. Інтегрований підхід до естетичного виховання школярів у КНР [Електронний ресурс] / О. Іонова, С. Лупаренко, Ю. Лахмотова. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 1. - С. 143-154, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): естетичне виховання -- інтеграція -- інтегрований підхід -- мистецтво -- регіональність -- школярі Анотація: У статті розкриваються особливості здійснення інтегрованого підходу у процесі естетичного виховання школярів у КНР. Висвітлено можливості використання мистецтва при викладанні різних предметів (математика, мова та література, історія тощо). Авторами зазначається, що предмети естетичного циклу (музичне, образотворче, театральне мистецтва) також тісно пов'язуються між собою в освітньому процесі школи. Характерною особливістю естетичного виховання школярів у КНР є врахування регіональності (відмінностей у розвитку мистецтва залежно від регіону країни), що зумовлене різними історичними, соціально-економічними та культурними факторами розвитку різних регіонів КНР та посилює зв'язок мистецтва й історії, економіки і географії. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Дод.точки доступу: Лупаренко, С. Лахмотова, Ю. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |