Мельниченко, О.
    Наукові дослідження в галузі освіти як умова забезпечення якості навчання в університетах світу [Електронний ресурс] / О. Мельниченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 1. - С. 155-168, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
якість навчання -- критерії оцінки якості навчання -- дослідження в галузі освіти -- дослідницький університет -- рейтинг кращих університетів світу -- підготовка в галузі освіти
Анотація: Стаття присвячена аналізу наукових досліджень кращих університетів світу, що здійснюють підготовку в галузі освіти, та їх впливу на якість навчання. За основу аналізу покладено результати рейтингу QS World University Rankings в галузі освіти, який визначив десятку кращих університетів світу в 2019 році, що готують спеціалістів в галузі освіти. В статті виокремленні як загальні напрями та теми наукових досліджень, так і специфічні, притаманні кожному університетові. Авторка розкриває особливості дослідницької роботи кращих університетів світу з освітньої галузі та її взаємозв’язок з якістю навчання. Особливу увагу приділено критеріям якості (успішності) діяльності університетів, і з наукових досліджень зокрема. В статті підкреслено, що аналіз досліджень в галузі освіти кращих університетів світу як умова забезпечення якості навчання, може бути дуже корисним для розвитку освіти (і не тільки педагогічної) в Україні. Відзначено, що високий рівень досліджень у галузі освіти допоможе українській освіті досягти сучасної якості навчання, здійснювати її на дослідницькій основі та набути практико орієнтованого характеру.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1