Єжижанська, Т. С. Ціннісний підхід до комунікацій з цільовою аудиторією за допомогою спіральної динаміки [Текст] / Т. С. Єжижанська> // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2016. - Вип. 1. - С. 28-35. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова (ненормовані): корпоративні комунікації -- повідомлення -- цілюова аудиторія -- цінності -- установки -- спіральна динаміка Анотація: У статті досліджуються особливості ціннісного підходу до комунікації з цільовою аудиторією за допомогою спіральної динаміки. Розглядаються підходи до налагодження корпоративної комунікації за допомогою спіральної динаміки; пояснюється, що парадигма мислення, ціннісні установки є певними фільтрами, через які проходять повідомлення компанії; визначаються особливості комунікаційного процесу для кожного типу адресатів відповідно до теорії спіральної динаміки. Використання ціннісного підходу до сегментування громадськості організації, в основу якого покладено теорію спіральної динаміки, дає змогу ширше подивитися на проблему ефективності корпоративних комунікацій. Саме на ціннісних мемах (цМемах) повинна будуватися комунікація компанії зі своїми цільовими аудиторіями, саме у такі парадигми цінностей повинні вписуватися повідомлення компанії. Отже, теорія спіральної динаміки дає можливість зрозуміти проблеми ефективності комунікації у різних сферах, зокрема у сфері зв’язків із громадськістю. Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1) Вільні: ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1) |