Tkachenko, Olha.
    Cloud technologies in learning: ontological approach = Хмарні технології у навчанні: онтологічний підхід / O. Tkachenko, K. Tkachenko, O. Tkachenko // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2022. - N 17. - С. 112-127, DOI 10.28925/2663-4023.2022.17.112127. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
онтологічна модель -- процес навчання -- хмарні технології -- інформаційні технології -- зміст навчання -- навчальна інформаційна система -- система управління навчанням
Анотація: У статті розглянуто онтологічний підхід до створення та використання навчальних інформаційних систем та систем управління навчальним процесом, які функціонують у хмарному середовищі. Запропонований онтологічний підхід дає можливість реалізувати навчальні процеси, підтримуючи спільний доступ як для користувачів (студентів, викладачів, методистів тощо), так і до різних навчальних курсів спільного навчального контенту, що зберігається в хмарі. Результатом використання хмарних технологій та онтологій є можливість внесення необхідних коректив до сукупності цілей і завдань навчального процесу, процесу навчання, курсу, вимог до рівня знань і компетентності студентів. Запропоновано онтологічний підхід до побудови навчальних систем, що працюють у хмарному середовищі. Розроблену онтологічну модель доцільно використовувати при реалізації системи навчання в управлінні процесами навчання у вищих навчальних закладах. Побудована онтологічна модель дає можливість здійснювати постійне вдосконалення процесів навчання, підтримуючи обмін як користувачами (студентами, викладачами, методистами тощо), так і різними навчальними курсами спільного навчального контенту, що зберігається в хмарі. Результатом використання хмарних технологій та онтологій є можливість внесення необхідних коректив до набору цілей і завдань навчального процесу, до навчального процесу, курсу навчання, до вимог до рівня та компетенцій слухачів з боку роботодавців та/або держави. Розроблена онтологічна модель процесів навчання дозволяє, використовуючи хмарні технології, формувати простір змісту навчання. Спільне використання навчального контенту між навчальними системами дозволило не тільки використовувати готові високоякісні навчальні матеріали, розроблені найкращими вчителями, але й скоротило час і ресурси, витрачені на передачу контенту з однієї системи в іншу. Запропонований підхід використовує інтеграцію таких технологій, як: онтологічне моделювання, інтелектуалізація та інформатизація, а також хмарні технології. Використання цих технологій дає можливість прогнозувати виникнення аварійних ситуацій у навчальному процесі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Tkachenko, Kostiantyn
Tkachenko, Oleksandr


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)