Слинчук, І. Інноваційні підходи до формування лексичної сторони мовлення у дітей із ЗНМ / Ірина Слинчук> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2015. - № 1. - С. 44-51. - Зміст: Інноваційні прийоми та методи корекційно-освітної роботи ; Розширення активного словника на різних етапах дошкільного віку ; Додаток : Із Карлсоном граємося, мови навчаємося : конспект індивід. заняття. - Зміст: Інноваційні прийоми та методи корекційно-освітної роботи ; Розширення активного словника на різних етапах дошкільного віку ; Додаток : Із Карлсоном граємося, мови навчаємося : конспект індивід. заняття.
Рубрики: Діти з розладами мовлення--розвиток мовлення--Україна Кл.слова (ненормовані): діти з розладами мовленя -- дошкільна освіта -- мовлення -- розвиток -- лексика -- корекційна робота -- корекційно-освітня робота -- логопедична робота -- загальний недорозвиток мовлення -- інноваційні методи -- інноваційні прийоми -- логопедичні казки -- активний словник -- психогімнастика -- моделювання -- опорні картинки -- ігри з манкою -- лексична робота Анотація: У статті описано інноваційні методи й прийоми логопедичної робота під час організації індивідуальних занять з дошкільниками із загальним недорозвитком мовлення. Представлено конспект індивідуального заняття. Є примірники у відділах: Ф2 (30.01.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |