Kamińska, Małgorzata.
    Teachers’ working conditions in times of professional crisis: evidence of Poland [Електронний ресурс] / M. Kamińska. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P9-22, DOI 10.28925/2617-5266.2023.83. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна професія -- криза -- оплата праці вчителів
Анотація: У польському рейтингу професійної престижності професія вчителя користується високим рівнем визнання. Майже 50 років стабільно підтримується високий престиж професії вчителя в суспільстві. Здається, слідом за цим має бути привабливість професії та приплив нових кандидатів на педагогічну освіту, а також високий рівень наявності вчителів у школах. Проте виявляється, що в Польщі та багатьох інших європейських країнах симптоми кризи вчительської професії посилюються. Все більше вчителів звільняються з роботи, змінюють професію та виходять на пенсію. Не вистачає бажаючих навчатися на вчителів. Причин може бути багато. Умови роботи вчителів (включно з посадою, робочим часом та винагородою, формою зайнятості, віком виходу на пенсію, кількістю одиниць) потенційно є одним із елементів, що описують і визначають увічнення тривожних симптомів в окремих країнах і по всій Європі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)