> (Вільних примірників немає) Шифр: П778229/2015/1 Журнал 2015р. N 1 Олійник, В. Чи потрібен післядипломній педагогічній освіті відкритий університет європейського типу? / В. Олійник, В. Гравіт. - С.3-7 Романенко, М. Післядипломна педагогічна освіта як складова глобальних трансформаційних процесів / М. Романенко. - С.7-10 Лазаренко, С. Підвищення якості навчальної діяльності в умовах євроінтеграції / С. Лазаренко. - С.10-14 Дмитренко, Г. Еколюдиноцентризм і системний підхід до модернізації управління освітою / Г. Дмитренко. - С.22-26 Маслов, В. Принципи формування змісту навчання в системі післядипломної освіти педагогічних кадрів / В. Маслов. - С.26-27 Сергеєва, Л. Науково-педагогічні працівники як педагогічна категорія / Л. Сергеєва. - С.27-30 Кириченко, М. Структура і зміст методології наукового управління навчальними закладами / М. Кириченко. - С.30-35 Войцехівський, М. Наступність і неперервність у формуванні змісту освіти у контексті її профілізації / М. Войцехівський, О. Кочерга. - С.35-38 Клименко, Н. Становлення інвестиційної моделі й окремих елементів її "соціальної" складової у процесі історичного розвитку економічної думки / Н. Клименко. - С.38-41 Ткач, Т. Соціально-психологічні особливості нових форм освіти дорослих / Т. Ткач. - С.62-66 Оліфіра, Л. Розвиток післядипломної педагогічної освіти науково-педагогічних працівників: зарубіжний досвід / Л. Оліфіра. - С.66-69 Вознюк, Г. Організаційно-методичні умови формування інноваційної культури сучасного педагога / Г. Вознюк, Н. Мельнікова. - С.69-74 Барабаш, О. Технологія розвивального навчання як засіб професійного розвитку педагогів / О. Барабаш. - С.74-76 Катюк, Я. Соціально-психологічні особливості навчання працівників методичних служб у процесі підвищення кваліфікації / Я. Катюк. - С.79-81 Сіданіч, І. Окремі аспекти теорії і практики становлення духовно-морального виховання дітей у вітчизняній школі (XX-перша чверть XXI століття) / І. Сіданіч. - С.88-99 Всі примірники списані |