П 24 Садова, Віта Вадимівна. Напрями фундаменталізації історико-педагогічних знань сучасних студентів [Текст] / В. В. Садова> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2014. - № 21. - С. 46-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогічна інноватика Кл.слова (ненормовані): змістовно-процесуальний підхід -- фундаменталізація -- професійна підготовка -- історико-педагогічні знання -- напрями фундаменталізації Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\ Безпалько, О. В. \редкол.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |