З-53 Земляков, І. С. Основи маркетингу [Текст] : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. / І. С. Земляков, І. Б. Рижий, В. І. Савич ; М-во освіти і науки України, Ін-т менедж. та економіки "Галицька академія". - Київ : Центр навчальної літератури, 2004. - 352 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 351-352. - ISBN 966-8365-50-X : 20.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): товарна політика -- товарная политика -- реклама -- конкуренція -- конкуренция -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- види маркетингу -- виды маркетинга -- система маркетингу -- система маркетинга -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность Анотація: Висвітлюються основні принципи і функції маркетингу. Значна увага приділяється розгляду елементів маркетингового комплексу. Дод.точки доступу: Рижий, І. Б. Савич, В. І. Міністерство освіти і науки України Інститут менеджменту та економіки "Галицька академія" Примірників всього: 7 Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |