> Шифр: У411512/2017/1/2 Журнал 2017р. № 1/3 Гузик, М. П. Яку небезпеку приховує монополія дарвінізму для української освіти? : (погляд педагога-практика) / М. П. Гузик. - С.2–11. Калошин, В. Ф. До сучасної парадигми управління навчально-виховним процесом / В. Ф. Калошин. - С.12–19. Харківець, В. В. Використання технологій дистанційного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах / В. В. Харківець. - С.20–21. Галітська, О. В. Імідж навчального закладу – конкурентоспроможність школи / О. В. Галітська. - С.22–27. Перехейда, О. М. Інноваційно-концептуальна модель управління навчальним закладом / О. М. Перехейда. - С.28–75. Луговська, С. О. Школа ціннісного самовизначення / С. О. Луговська. - С.76–79. Максимченко, Г. М. Школа радості, творчості, спокою та доброти / Г. М. Максимченко. - С.80–84. Лозовська, В. В. Творча реалізація педагогічних ідей В. О. Сухомлинського / В. В. Лозовська. - С.85–87. Левченко, Л. П. Реалізація гуманістичних ідей творчої спадщини В. Сухомлинського / Л. П. Левченко, С. Г. Колісніченко, Н. П. Севрук. - С.88–90. Солонько, Н. В. Ідеї В. Сухомлинського – в практику роботи школи / Н. В. Солонько. - С.91–95. Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) Замовлені прим-ки для відділів: Ф3 |