Б 11 Білоконна, Н. Емоційний компонент як важливий чинник організації навчально-виховного середовища у групі продовженого дня / Ніна Білоконна> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 2. - С. 43–46. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Групи продовженого дня--навчально-виховна робота--початкова школа Кл.слова (ненормовані): навчально-виховна робота -- група продовженого дня -- емоційний компонент -- педагогічне середовище -- індивідуальний розвиток учня -- пізнавальна активність -- початкова школа Анотація: Статтю присвячено проблемі успішної організації навчально-виховної роботи групи продовженого дня у системі початкової ланки освіти. Емоційний компонент виступає однією з важливих умов створення такого педагогічного керованого середовища, яке сприяє індивідуальному розвитку кожного учня як особистості, формуванню візнавальної активності молодших школярів та закріпленню засвоєних ними знань, умінь і навичок. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |