Піроженко, Т.
    Двигун прогресу, або Гра як джерело розвитку дошкільників / Тамара Піроженко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. 4–6. - Зміст: Становлення сюжетно-рольової гри ; Класифікація ігор.

Кл.слова (ненормовані):
дитяча психологія -- гра -- дошкільники -- сюжетно-рольова гра -- ігри -- класифікація
Анотація: Для дошкільників гра – це і навчання, і праця, і спосіб пізнання навколишнього світу та суспільних взаємин, і ще багато іншого. Максимально розкритися, проявити творчість, самостійність, здатність до самоорганізації й організації рольових взаємин з однолітками дитині дає змогу лише самодіяльна сюжетно-рольова гра. Тож дорослий має навчитися правильно, непомітно для дітей і ненав’язливо регулювати таку гру.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)