К 64 Кондратець, І. Дитячі ігри очима дорослих, або Навчаємо педагогів бути активними учасниками дитячої гри / Інна Кондратець> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. 12–18. - Зміст: Що таке гра ; Проблеми сюжетно-рольової гри та способи їх подолання ; Ігрові смаки педагогів та дітей ; Роль вихователя в ігровій діяльності ; Чого бракує для ігрової діяльності ; Додаток 1 : Як організувати дитячу гру та брати в ній участь : ключові настанови від Тамари Піроженко ; Додаток 2 : Принцип успішної організації ігрової діяльності дошкільників : пам’ятка для педагогів.
Рубрики: Дошкільна педагогіка--гра--Україна Методична робота--дошкільні навчальні заклади--Україна Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- дошкільне виховання -- дошкільники -- педагоги -- дошкільні навчальні заклади -- гра -- ігри -- сюжетно-рольова гра -- проблеми -- подолання -- ігрові смаки -- ігрова діяльність -- організація -- настанови -- пам’ятки -- методична робота -- анкетування -- педагогічні дослідження Анотація: У статті представлено досвід інформаційно-методичного центру управління освіти і науки Новоград-Волинської міської ради Житомирської області щодо проведення анкетування педагогів дошкільних навчальних закладів, з метою виявлення проблем, пов’язаних з організацією ігрової діяльності дошкільників та способів їх подолання. Дод.точки доступу: Піроженко, Тамара (завідувач лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, доктор психологічних наук) \про неї\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |