> Шифр: О190803/2017/2 Журнал 2017р. № 2 (82) Прохоренко, Леся. Формування саморегуляції навчальної діяльності школярів із затримкою психічного розвитку / Л. Прохоренко. - С.7-16 Кл.слова: мотивація, самоконтроль, рефлексія Трофименко, Людмила. Опанування знань з теми "Префікс" учнями молодших класів із мовленнєвими порушеннями / Л. Трофименко. - С.17-25 Кл.слова: тяжкі порушення мовлення, будова слова, морфологічні знання Федоренко, Оксана. Особливості реалізації змісту програми з розвитку слухового сприймання та формування вимови учнів із порушеннями слуху / О. Федоренко. - С.26-33 Кл.слова: спеціальна освіта, порушення слуху, розвиток слухового сприймання Наконечна, Лариса. Прогностичний потенціал компаративного педагогічного дослідження інклюзивної освіти в країнах Північної Америки та України / Л. Наконечна. - С.34-41 Кл.слова: інклюзивна практика, порівняльна педагогіка, діти з особливими потребами Савчук, Зоряна. Психологічна готовність учителя до роботи в інклюзивному просторі: теоретичний аспект / З. Савчук, Л. Москалюк. - С.42-47 Кл.слова: інклюзивний простір, інноваційна діяльність, психологічна готовність Баташева, Наталія. Особливості перцептивного та когнітивного компонентів емоційної сфери дошкільників із затримкою психічного розвитку / Н. Баташева. - С.48-55 Кл.слова: емоційна сфера, перцептивний компонент, когнітивний компонент Бех, Максим. Інноваційні технології організаційних форм навчання в початковій школі / М. Бех. - С.56-69 Кл.слова: класифікація технологій, дидактична гра, технологічні етапи уроку Єрошова, Марія. Механізми реалізації "the son-rise program" у процесі корекційно-реабілітаційної роботи з аутичними дітьми / М. Єрошова. - С.70-78 Кл.слова: розлади аутистичного спектра, корекційний процес, мотивація Синьов, Віктор . До історії української дефектології в персоналіях: Рудольф Генріхович Краєвський (з нагоди 120-річчя від дня народження) / В. Синьов, О. Козинець. - С.79-88 Кл.слова: українська дефектологія, сурдопедагогіка, логопедія Софій, Наталія. Інтегрований супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу / Н. Софій. - С.89-96 Кл.слова: діти з особливими освітніми потребами, інтегрований супровід, додаткові ресурси Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |