А 65 Андрієвський, Б. Педагогічні аспекти сучасної початкової школи / Борис Андрієвський> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 3–4. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Початкова школа--навчально-виховний процес--організація Кл.слова (ненормовані): початкова школа -- навчально-виховний процес -- професійна підготовка -- організація виховного процесу -- ефективність навчального процесу -- успішне навчання -- сучасні вимоги до навчання -- інформаційне середовище -- засвоєння інформації Анотація: Необхідність підвищувати рівень професійної підготовки - характерна ознака сьогодення в усіх сферах педагогічної діяльності. Реформування системи освіти, збагачення її концептуальних, структурно-організаційних основ у контексті соціально-економічних перетворень, які відбуваються в Україні насамперед, пов'язане з удосконаленням системи початкової освіти. Всебічний розвиток особистості потребує з перших днів перебування дитини в школі мобілізації її активності, здатності до саморозвитку, формування цілісної картини навколишнього світу. Це передбачає переосмислення і перебудову самої організації перебігу навчально-виховного процесу в початкових класах, його орієнтації на принципи цілісності, системності, інтегративності, міжпредметних зв'язків, реалізації виховного потенціалу всіх соціальних інститутів. Організація ефективного навчання у початковій школі передбачає врахувння надбань як вітчизняної педагогічної теорії й практики, так і оптимального використання зарубіжних освітніх технологій, їх адаптацію в умовах соціально-економічного та культурного розвитку України. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |