> Шифр: М855626032/2017/4 Журнал 2017р. № 4 Шахдинарян, Анна. Визуализация данных исследований: что важно знать для создания уникальных презентаций / А. Шахдинарян. - С.4-9 Кл.слова: маркетингові дослідження, створення презентацій, створення графіків Зинченко, Максим. Развитие розничной сети в масштабах страны с помощью BigData / М. Зинченко, С. Ходакевич. - С.12-17 Кл.слова: маркетингові дослідження, створення торгових точок, розвиток торгових мереж Яшкіна, Оксана. Маркетингові дослідження інноваційного товару в машинобудівній галузі / О. Яшкіна. - С.18-25 Кл.слова: технологічні товари, функціонування машинобудівних підприємств, модефікація товару Споживчі настрої в Україні, серпень 2017: індекс склав 58,6. - С.26-27 Кл.слова: маркетингові дослідження, індекс споживчих настроїв, індекс поточного становища Еременко, Андрей. Заглянуть в будущее / А. Еременко. - С.28-31 Кл.слова: маркетингові дослідження, технології модельованого майбутнього, моделювання Ковінько, Олена. Маркетингова оцінка стану ринку аграрної продукції України: передумови активізації міжнародної бізнес-діяльності вітчизняних аграрних підприємств / О. Ковінько. - С.32-47 Кл.слова: маркетингові технології, диверсифікація, аграрна продукція Жесткова, Аліна. Окремі питання щодо імплементації закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» / А. Жесткова. - С.48-52 Кл.слова: захист прав споживачів, управління багатоквартирним будинком, нерухомість Барометр ринку праці України: головні тенденції III кварталу 2017 року. - С.53-54 Кл.слова: економіка знань, Міжнародний кадровий портал, ринок праці Портрет професії: маркетолог. - С.55-58 Кл.слова: економіка знань, сучасний професійний маркетолог, Міжнародний кадровий портал Миттал, Викас. Маркетинговые исследования увеличивают доходы компаний тремя путями / В. Миттал. - С.59-62 Кл.слова: маркетинг у світі, маркетингові дослідження, стимулювання продажів Шоу, Колин. Революционное мышление о лояльности клиентов / К. Шоу. - С.63-65 Кл.слова: маркетинг у світі, лояльні клієнти, пам’ять клієнта Бруке, Зач. Три типові помилки міжнародних досліджень ринку (і як їх уникнути) / З. Бруке. - С.66-68 Кл.слова: маркетинг у світі, загрози міжнародних досліджень, проблеми для дослідників Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |