Шифр: М855626032/2017/4
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2001 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2017р. № 4
Зміст:
Шахдинарян, Анна. Визуализация данных исследований: что важно знать для создания уникальных презентаций / А. Шахдинарян. - С.4-9
Кл.слова: маркетингові дослідження, створення презентацій, створення графіків
Зинченко, Максим. Развитие розничной сети в масштабах страны с помощью BigData / М. Зинченко, С. Ходакевич. - С.12-17
Кл.слова: маркетингові дослідження, створення торгових точок, розвиток торгових мереж
Яшкіна, Оксана. Маркетингові дослідження інноваційного товару в машинобудівній галузі / О. Яшкіна. - С.18-25
Кл.слова: технологічні товари, функціонування машинобудівних підприємств, модефікація товару
Споживчі настрої в Україні, серпень 2017: індекс склав 58,6. - С.26-27
Кл.слова: маркетингові дослідження, індекс споживчих настроїв, індекс поточного становища
Еременко, Андрей. Заглянуть в будущее / А. Еременко. - С.28-31
Кл.слова: маркетингові дослідження, технології модельованого майбутнього, моделювання
Ковінько, Олена. Маркетингова оцінка стану ринку аграрної продукції України: передумови активізації міжнародної бізнес-діяльності вітчизняних аграрних підприємств / О. Ковінько. - С.32-47
Кл.слова: маркетингові технології, диверсифікація, аграрна продукція
Жесткова, Аліна. Окремі питання щодо імплементації закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» / А. Жесткова. - С.48-52
Кл.слова: захист прав споживачів, управління багатоквартирним будинком, нерухомість
Барометр ринку праці України: головні тенденції III кварталу 2017 року. - С.53-54
Кл.слова: економіка знань, Міжнародний кадровий портал, ринок праці
Портрет професії: маркетолог. - С.55-58
Кл.слова: економіка знань, сучасний професійний маркетолог, Міжнародний кадровий портал
Миттал, Викас. Маркетинговые исследования увеличивают доходы компаний тремя путями / В. Миттал. - С.59-62
Кл.слова: маркетинг у світі, маркетингові дослідження, стимулювання продажів
Шоу, Колин. Революционное мышление о лояльности клиентов / К. Шоу. - С.63-65
Кл.слова: маркетинг у світі, лояльні клієнти, пам’ять клієнта
Бруке, Зач. Три типові помилки міжнародних досліджень ринку (і як їх уникнути) / З. Бруке. - С.66-68
Кл.слова: маркетинг у світі, загрози міжнародних досліджень, проблеми для дослідників
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)