Лагола, І. Формування в учнів навичок структурно-смислового аналізу художнього тексту на прикладі творів І. Андрусяка / Ірина Лагола, Людмила Свиріпа> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 12. - С. 18–22. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Літературне читання--аналіз художнього твору--початкова школа Кл.слова (ненормовані): літературне читання -- методика викладання -- аналіз художнього твору -- українські письменники -- творчість письменника -- емоційне сприйняття тексту -- художні образи -- дитячі твори -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про структурний та смисловий аналіз художнього тексту, зокрема творів українського письменника – Івана Андрусяка на уроках літературного читання в початковій школі. Структурно-смисловий аналіз проводиться після цілісного емоційного сприймання тексту, поглиблює усвідомлення прочитаного, сприяє розвитку літературознавчого мислення учнів. Основне завдання смислового і структурного аналізу художнього тексту – це сприймання художнього образу. Дод.точки доступу: Свиріпа, Л. Андрусяк, Іван Михайлович (поет, прозаїк, літературний критик, перекладач ; 1968-) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |