Лагола, І.
    Формування в учнів навичок структурно-смислового аналізу художнього тексту на прикладі творів І. Андрусяка / Ірина Лагола, Людмила Свиріпа // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 12. - С. 18–22. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Літературне читання--аналіз художнього твору--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
літературне читання -- методика викладання -- аналіз художнього твору -- українські письменники -- творчість письменника -- емоційне сприйняття тексту -- художні образи -- дитячі твори -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про структурний та смисловий аналіз художнього тексту, зокрема творів українського письменника – Івана Андрусяка на уроках літературного читання в початковій школі. Структурно-смисловий аналіз проводиться після цілісного емоційного сприймання тексту, поглиблює усвідомлення прочитаного, сприяє розвитку літературознавчого мислення учнів. Основне завдання смислового і структурного аналізу художнього тексту – це сприймання художнього образу.
Дод.точки доступу:
Свиріпа, Л.
Андрусяк, Іван Михайлович (поет, прозаїк, літературний критик, перекладач ; 1968-) \про нього\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)