> Шифр: М855626032/2017/5/6 Журнал 2017р. № 5/6 Лилик, Ірина. Першочергові завдання ГО «Українська Асоціація Маркетингу»: пріоритети 2018 року / І. Лилик. - С.4-15 Кл.слова: український маркетинг, сертифікація маркетологів, міжнародна співпраця, маркетинг Об'єм рекламно- комунікаційного ринку України 2017 та прогноз об'ємів ринку 2018. Експертна оцінка Всеукраїнської Рекламної Коаліції. - С.16-21 Кл.слова: друкована реклама, радіо реклама, рекламний медіаринок Штепа, Анна. От слайда к слову или как выступить эффективно / А. Штепа. - С.22-25 Кл.слова: комунікація, публічний виступ, ораторське мистецтво Відео-маркетинг: путівник для початківця. - С.26-29 Кл.слова: контент створений споживачем, рекламний відеоролик, Тайм Інкорпорейшн Рітсон, Марк. Ritson: Марк Прітчард з P&G здійснив найбільшу маркетингову промову за 20 років / М. Рітсон. - С.30-32 Кл.слова: Прітчард Марк, про нього, цифровий маркетинг, медійна реклама Шинкаренко, Наталія. Віртуальні виставки – нові можливості маркетингових комунікацій / Н. Шинкаренко. - С.33-37 Кл.слова: виставкова діяльність, трансформація виставок, контакт зі споживачем В борьбе за Украину без сексизма. - С.38-41 Кл.слова: приниження особистості, гендерні стереотипи, реклама 5 идей оригинальных корпоративных подарков к Новому году. - С.42-44 Кл.слова: новорічні подарунки, подарунок колегам, корпоративні подарунки Споживчі настрої в Україні, грудень 2017: індекс склав 60,3. - С.45-46 Кл.слова: індекс споживчих настроїв, індекс економічних очікувань, маркетингові дослідження Дадо, Ярослав. Маркетинг і управління – конфлікт чи інтеграція функції? Підстава до дискусії у світлі досліджень в академічному середовищі Словаччини і Польщі / Я. Дадо, В. В. Ян. - С.47-55 Кл.слова: поле війни маркетингу з управлінням, маркетингові дослідження, концепція Ресів Решетилова, Татьяна. Процесс исследования потребительских характеристик инновационного товара / Т. Решетилова. - С.56-63 Кл.слова: маркетингова діяльність, інноваційний товар, перевага споживачів Зозульов, Олександр. Формування концепції ведення бізнесу на маркетинових засадах: сьогодення та майбутнє / О. Зозульов. - С.64-72 Кл.слова: модель організації бізнесу, формування маркетингової стратегії, маркетингова діяльність Перевозова, Ірина. Мотиватори праці менеджерів / І. Перевозова, І. Попадинець. - С.73-78 Кл.слова: управління мотивацією праці, мотивація управлінської праці, зовнішні мотиватори Мороз, Людмила. Свято маркетологів у Львові / Л. Мороз. - С.79-82 Кл.слова: українські маркетологи, Українська Асоціація Маркетингу, День маркетолога Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |