Шифр: П778229/2018/1
   Журнал

Післядипломна освіта в Україні : методологія, педагогіка, психологія, управління, досвід, нормативно-методична база/ Нац. академія пед. наук України. - Київ : Університет менеджменту освіти, 2001 - . - Виходить двічі на рік
2018р. N 1
Зміст:
Кириченко, М. Розвиток післядипломної освіти в інформаційному суспільстві / М. Кириченко, О. Отич, В. Олійник. - С.9-11
Романенко, М. Післядипломна педагогічна освіта в реаліях "нової української школи": Методологічний вимір інноваційних змін / М. Романенко. - С.12-14
Lushyn, P. The ecology of pedagogical space in the framework of educational reform (Екологія педагогічного простору у рамках освітньої реформи) / P. Lushyn. - С.15-19
Лаврентьєва, О. Розвиток методологічної культури вчителя в системі післядипломної освіти / О. Лаврентьєва. - С.20-25
Гладуш, В. Університет менеджменту освіти: передісторія створення та розвитку / В. Гладуш. - С.26-32
Сорочан, Т. Діяльність Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" з упровадження інноваційних освітніх технологій у процес підвищення кваліфікації науково-педагогічних і педагогічних працівників та керівних кадрів освіти / Т. Сорочан, Л. Оліфіра. - С.33-36
Ситніков, О. Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти: історія та сьогодення / О. Ситніков. - С.37-38
Олешко, П. Розвиток післядипломної педагогічної освіти Волинської області в умовах реформування галузі / П. Олешко. - С.39-41
Отич, О. Рада молодих учених ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" як осередок професійної самореалізації молодих науковців / О. Отич, Я. Швень. - С.42
Барабаш, О. Діяльність школи молодих науковців як інноваційна форма співпраці між закладами післядипломної педагогічної освіти / О. Барабаш, О. Ануфрієва. - С.43-45
Скрипник, М. Як відбирати й структурувати зміст освітнього курсу підготовки аспірантів (на прикладі вибіркової дисципліни "Творча майстерня молодого науковця") / М. Скрипник. - С.46-52
Сорочан, Т. Професіоналізація андрагога: цінності, знання, навички / Т. Сорочан. - С.53-57
Покроєва, Л. Персоналізація процесу підвищення кваліфікації педагогів у контексті системних змін загальної середньої освіти / Л. Покроєва, М. Смирнова. - С.58-59
Зелюк, В. Система підвищення кваліфікації педагогічних працівників: синергія розвитку / В. Зелюк. - С.60-63
Берека, В. Підготовка педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти до роботи з обдарованими дітьми / В. Берека. - С.64-66
Бурлаєнко, Т. Формування управлінської еліти як вищого кадрового складу державного управління / Т. Бурлаєнко. - С.67-68
Кошка, О. Методична служба Хмельниччини в умовах децентралізації: становлення та розвиток / О. Кошка. - С.69-71
Петренко, Л. Управління сучасною професійною освітою в регіоні в контексті концептуальних ідей В. С. Пікельної / Л. Петренко. - С.72-75
Сидоренко, В. Професійний розвиток педагога в суспільстві, яке навчається / В. Сидоренко. - С.76-83
Бондарчук, О. Технологія розвитку психологічної готовності керівників закладів освіти до діяльності в умовах соціальних трансформацій / О. Бондарчук. - С.84-87
Касьян, С. Інтерактивні форми, методи й технології навчання слухачів кафедри відкритих систем та інформаційно-комунікаційних технологій / С. Касьян. - С.88
Гребенькова, Г. Формування професійних компетентностей здобувачів професійної освіти / Г. Гребенькова. - С.89-92
Сергеєва, Л. Система оцінювання має бути відкритою, а кожна оцінка - обгрунтованою та об'єктивною / Л. Сергеєва. - С.93-95
Петрович, С. Навчально-практичний центр як осередок забезпечення якості надання освітніх послуг / С. Петрович. - С.96-98
Маніта, В. Інформаційне освітнє середовище закладу професійної освіти / В. Маніта. - С.99-101
Романенко, С. Особливості виховної роботи в групах інклюзивного навчання в закладах професійної освіти / С. Романенко. - С.102-103
Вайнола, Р. Безбар'єрне середовище закладу освіти як умова інтеграції дітей з інвалідністю / Р. Вайнола. - С.104-106
Петренко, Л. Управління сучасною професійною освітою в регіоні в контексті концептуальних ідей В. С. Пікельної / Л. Петренко. - С.72-75
Сидоренко, В. Професійний розвиток педагога в суспільстві, яке навчається / В. Сидоренко. - С.76-83
Бондарчук, О. Технологія розвитку психологічної готовності керівників закладів освіти до діяльності в умовах соціальних трансформацій / О. Бондарчук. - С.84-87
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)