> Шифр: М180713/2018/11 Журнал 2018р. № 11 Школьний, Олександр. Моніторинг якості підготовки випускників до ЗНО з математики: діагностичні тести і методичні коментарі / О. Школьний, Ю. Захарійченко, О. Школьна. - С.2-8. - Бібліогр. в кінці ст. Красницький, Микола. Координати, вектори, геометричні перетворення в просторі: тести для повторення і систематизації знань учнів / М. Красницький, К. Редчук, О. Коваленко. - С.8-14 Мельник, Ганна. Розв’язування прикладних задач у 10-11 класі як мотивація навчання математики в школі / Г. Мельник, Н. Баюн. - С.15-18 Буковська, Оксана. Роль та місце математики у Stem-навчанні : Інтегрований урок математики та біології, 9 клас / О. Буковська. - С.19-25 Бохонова, Тетяна. Розв’язування нерівностей з використанням правила "Змійки" / Т. Бохонова. - С.26-29. - Бібліогр. в кінці ст. Науменко, Алла. Навчально-дослідницька діяльність учнів 5-6 класів на уроках математики / А. Науменко, Н. Панькова. - С.29-33 Петренко, Ірина. Додавання і віднімання десяткових дробів : Урок з математики в 5 класі / І. Петренко. - С.33-36 Краснов, Р. Активізація пізнавальної діяльності учнів у системі компетентнісного підходу на уроках математики / Р. Краснов. - С.37-38. - Бібліогр. в кінці ст. Годованюк, Тетяна. Урок-тренінг як одна із сучасних педагогічних технологій навчання учнів математики / Т. Годованюк. - С.39-43 Новікова, Анна. Навчальний проект як засіб формування в учнів основної школи умінь математичного моделювання / А. Новікова. - С.44-47. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |