> Шифр: М855626032/2018/5 Журнал 2018р. № 5 Лазебник, Максим. Об’єм рекламно-комунікаційного ринку України 2018 і прогноз об’ємів ринку 2019 / М. Лазебник. - С.4-10 Спикеры XII Remarketing рассказали как сделать бренд видимым. - С.11-15 Фокус на споживачів - дослідження споживчих настроїв від Genesys. - С.16-26 Ковальчук, Світлана. Сценарії співпраці підприємств реального сектору економіки з неприбутковими організаціями на засадах соціально-відповідального маркетингу / С. Ковальчук, М. Принько. - С.27-34 Споживчі настрої в Україні, листопад 2018: індекс склав 59,8. - С.35-36 Боде, Лукас. Європейські рекламні стандарти та зображення жінок і чоловіків в рекламі: правила, тренди, ініціативи / Л. Боде, Ж. Райжите. - С.37-46 Бучинська, Олена. Еволюція жіночих та чоловічих образів в рекламі / О. Бучинська. - С.47-64 Максименко, Ольга. Формування системи незалежного оцінювання професійних управителів та енергоменеджерів як відповідь на виклики сьогодення / О. Максименко. - С.65-69 Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |