Ракітянська, Л.
    Проблема єдності раціонального та чуттєвого в розвитку пізнавальних здібностей / Л. Ракітянська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - С. 23-29, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.2329. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
cognition -- rationalism -- reason -- пізнання -- раціоналізм -- причина
Анотація: У статті висвітлено історичну ґенезу проблеми єдності раціонального та чуттєвого як сутнісних проявів людини у поглядах видатних західноєвропейських мислителів різних історичних епох: від середньовіччя до сучасності. Досліджено історичні витоки ідеї єдності раціонального та чуттєвого, її розвиток у філософських пошуках мислителів-богословів середньовічної філософії, філософів епохи Відродження, Нового часу, Просвітництва, представників німецької класичної філософії та сучасних напрямів світової філософії (ірраціоналізму, позитивізму, релігійно-філософської антропології). З’ясовано, що ідея єдності раціонального та чуттєвого є наскрізною на всіх етапах історії людства і на кожному з них вона набувала нового змісту, нової філософської інтерпретації залежно від суспільно-історичного устрою, релігійних, філософських, культурних традицій.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)