> Шифр: У411512/2019/19/21 Журнал 2019р. № 19/21 Мельник, О. М. Партнерство в дії. Пілотна модель партнерства у Новій українській школі / О. М. Мельник. - С.2–12. Ситник, О. І. Оцінна діяльність учителів за умов Нової української школи / О. І. Ситник. - С.13–16. - Бібліогр.: 9 назв. Калошин, В. Ф. Мотивація дитини: помилки і правильні дії / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.17–19. Ольховська, Т. О. Вікові особливості розвитку пізнавальної активності старшокласників / Т. О. Ольховська. - С.20–23. - Бібліогр.: 5 назв. Дишко, О. П. Самоосвіта педагога як необхідна умова підвищення його професійної компетентності / О. П. Дишко. - С.24–36. - Бібліогр.: 13 назв. Тесмінецька, Ж. В. Організація роботи з молодими вчителями / Ж. В. Тесмінецька. - С.37–46. Пастух, Т. В. Перспективний план роботи над єдиною методичною проблемою / Т. В. Пастух. - С.47–55. Охрончук, Н. М. Формування індивідуальної освітньої траєкторії педагога в умовах інноваційного простору / Н. М. Охрончук, І. М. Толкай. - С.56–73. Коломоєць, С. Д. "Академічні бої" як засіб активізації навчальної діяльності учнів / С. Д. Коломоєць, Н. Т. Шкідін. - С.74–76. Лаврук, Н. М. Робота з молодими та малодосвідченими вчителями в освітньому окрузі / Н. М. Лаврук. - С.77–84. Стельмах, А. Г. Чи є сьогодні потреба використовувати ідеї народної дидактики в навчально-виховному процесі / А. Г. Стельмах. - С.85–89. - Бібліогр.: 89 назв. Могильна, О. В. Аналіз уроку як один із компонентів контролю за навчально-виховним процесом / О. В. Могильна, Т. А. Демидова. - С.90–95. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |