Діденко, І.
    Роль освітянських з’їздів 1911–1914 років у розв’язанні проблем учительства / І. Діденко, О. Філатова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - С. 22-27, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.2227. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні курси -- педагогічний з’їзд -- вчителі -- професійна підготовка
Анотація: У статті розглядаються питання підготовки та перепідготовки вчителів, а також проблеми їхнього матеріального та правового стану, які стали предметом розгляду педагогічних з’їздів 1911–1914 років. У дослідженні зазначаються шляхи вирішення цих проблем, які пропонувались учасниками освітянських з’їздів. Простежується поступова демократизація освіти, перегляд вимог до професійної підготовки та перепідготовки вчителів, їхнього статусу, національної і релігійної ознак, політичних уподобань. Розглядаються передумови наукового підходу до педагогіки та необхідності університетської педагогічної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Філатова, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)