Діденко, І. Роль освітянських з’їздів 1911–1914 років у розв’язанні проблем учительства / І. Діденко, О. Філатова> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - С. 22-27, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.2227. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595 Кл.слова (ненормовані): педагогічні курси -- педагогічний з’їзд -- вчителі -- професійна підготовка Анотація: У статті розглядаються питання підготовки та перепідготовки вчителів, а також проблеми їхнього матеріального та правового стану, які стали предметом розгляду педагогічних з’їздів 1911–1914 років. У дослідженні зазначаються шляхи вирішення цих проблем, які пропонувались учасниками освітянських з’їздів. Простежується поступова демократизація освіти, перегляд вимог до професійної підготовки та перепідготовки вчителів, їхнього статусу, національної і релігійної ознак, політичних уподобань. Розглядаються передумови наукового підходу до педагогіки та необхідності університетської педагогічної освіти. Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Дод.точки доступу: Філатова, О. Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |