> Шифр: О190803/2019/3 Журнал 2019р. № 3 (91) Родименко, Ірина. Корекційні прийоми реалізації індивідуального підходу в умовах спеціального навчання учнів з комплексними порушеннями / І. Родименко, О. Михайленко. - С.7-22 Кл.слова: порушення слуху, корекційне навчання, альтернативні методи комунікації Шевченко, Володимир. Розвиток систем спеціальної освіти в Україні та Польщі (проблематика дослідження) / В. Шевченко. - С.23-34. - історико-педагогічні дослідження Кл.слова: порівняльна педагогіка, історико-педагогічний процес Бужинецька, Ксенія. Психологічні бар'єри в навчанні дітей із затримкою психічного розвитку / К. Бужинецька. - С.35-41 Кл.слова: порушення когнітивних процесів, корекційно-розвивальна робота Орлов, Олег. Транскраніальна нейромодуляція в ребіалітації та психологічному супроводі дітей з особливими освітніми потребами / О. Орлов. - С.44-52 Кл.слова: мікрополяризація, технології нейромодуляції Шипелік, Тетяна. Можливості дельфінотерапії у роботі з підлітками з порушенням інтелектуального розвитку легкого ступеня / Т. Шипелік ; 53-63 Кл.слова: дисгармонійний розвиток особистості, соціально-психологічна адаптація, корекційно-розвивальна програма Кобильченко, Вадим. Адаптаційний потенціал особистості як внутрішній чинник успішної адаптації молодших школярів із порушенням зору / В. Кобильченко. - С.64-75 Кл.слова: соціальна адаптація, адаптивність, шкільна дезадаптація Лещій, Наталія. Діагностика фізичного стану дітей молодшого шкільного віку зі складними порушеннями зору / Н. Лещій. - С.76-83 Кл.слова: фізкультурно-оздоровча робота, соціальна адаптація Михновецька, Ірина. Структура та зміст програми формування взаємовідносин старших дошкільників із синдромом дауна / І. Михновецька ; 84-94 Кл.слова: компоненти взаємовідносин, критерії взаємовідносин, корекційно-розвивальна прогама Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |