Станіславик, Олена В’ячеславівна.
    Особливості інноваційної маркетингової діяльності сучасного виробничого підприємства / О. В. Станіславик, О. М. Коваленко, Т. І. Моргунова // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2019. - № 9. - С. 31-35. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-1944

Кл.слова (ненормовані):
інноваційна маркетингова діяльність -- маркетингові дослідження -- комерціалізація інновацій -- життєвий цикл -- визначення ціни -- комерційний успіх просування
Дод.точки доступу:
Коваленко, Олександр Михайлович
Моргунова, Тетяна Іванівна

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)