Hàlytska, M.
    Forming students’ readiness to intercultural communication in tourism sphere: main approaches [Електронний ресурс] / M. Hàlytska, N. Rekun. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - P62-67, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.6267. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Анотація: У статті проаналізовано основні підходи до формування готовності студентів до міжкультурного спілкування в туристичній сфері, серед яких: індивідуальний підхід до студентів; проблемний і творчий характер завдань з іноземної мови; використання сучасних інноваційних технологій навчання; діалогізація процесу навчання; моделювання професійних комунікативних ситуацій. Поняття «готовність студентів до міжкультурного спілкування» розглянуто як інтегративну професійну характеристику особистості, що визначає рівень професіоналізму майбутнього фахівця щодо його іншомовної комунікативної компетенції та включає потреби, мотиви, психологічні якості, предметні та інтелектуальні знання, уміння й навички, які дозволяють успішно використовувати іноземну мову для виконання професійних завдань. Зроблено висновок, що іноземна мова слугує важливим засобом міжкультурного спілкування і водночас особливим механізмом ефективної співпраці, оскільки впливає на процес формування професійної кваліфікації та компетентності майбутніх фахівців туристичної сфери, що забезпечує їх конкурентоспроможність на ринку праці та гарантує працевлаштування за фахом. У зв’язку з цим, актуалізується проблема підготовки фахівців такого професійного рівня, які б якісно володіли уміннями та навичками професійного іншомовного спілкування, адекватно поводилися б у різноманітних сферах комунікації, використовуючи необхідні знання про культуру, прийняту у чужомовному соціумі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Rekun, N.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)