Гавриш, Наталія Як змінювалися підходи до розвитку мовлення дітей. Роль наукової школи Алли Богуш / Наталія Гавриш, Катерина Крутій> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 10. - С. 7-10 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): якість освіти -- навчання мови Анотація: З нагоди ювілею фундаторки української дошкільної лінгводидактики Алли Богуш, автори статті пропонують розглянути, як змінювалися підходи до розвитку мовлення дітей: від реалізації окремих мовленнєвих завдань до виховання мовної особистості, від мовленнєвих занять до інтерактивної взаємодії протягом дня, від педагога-розповідача до співрозмовника. Дод.точки доступу: Крутій, Катерина Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |