> Шифр: І254815328/2018/2 Журнал 2018р. Вип. 2 Вернигора, С. М. Книжкова анотація як рекламний текст / С. М. Вернигора. - С.6-11. - Бібліогр. в кінці ст. Седляр, Ю. О. Інформаційно-комунікаційний складник роботи дипломатичних предстваництв / Ю. О. Седляр, О. І. Стадніченко. - С.12-18. - Бібліогр. в кінці ст. Осмоловська, О. А. Популяризація читання в різних регіонах світу на початку ХХІ століття / О. А. Осмоловська. - С.19-32. - Бібліогр. в кінці ст. Боярин, А. А. Медіа-середовище сучасної бібліотеки / А. А. Боярин. - С.33-40. - Бібліогр. в кінці ст. Мишко, Ю. О. Інноваційні форми культурно-просвітницької діяльності дитячих бібліотек України / Ю. О. Мишко. - С.41-49. - Бібліогр. в кінці ст. Макарова, М. В. Тенденції розвитку професійної освіти архівістів спеціальності "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" в контексті європейського досвіду / М. В. Макарова. - С.50-53. - Бібліогр. в кінці ст. Іващенко, Л. В. Поняття "Етика термінології" у кореляції суміжних понять / Л. В. Іващенко. - С.54-58. - Бібліогр. в кінці ст. Доронцева, Є. Д. Видавничі послуги в структурі медіа-консалтингу: тенденції і перспективи / Є. Д. Доронцева. - С.64-69. - Бібліогр. в кінці ст. Сосєдко, К. Д. Книжкові видання видавництва "ранок" як складник його маркетингового комплексу / К. Д. Сосєдко. - С.70-73. - Бібліогр. в кінці ст. Вернигора, Н. М. Фестивальна діяльність Інституту журналістики Київського Університету імені Бориса Грінченка / Н. М. Вернигора, Я. О. Куліш. - С.74-78. - Бібліогр. в кінці ст. Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1) |