Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2021р.,N 10
Цікаві статті :
Андрієвська В. М. Інструментальна підтримка використання елементів stem-освіти у навчанні молодших школярів/ В. М. Андрієвська, Н. В. Олефіренко (стр.1-9)
Анісімова О. Е. Використання засобів дистанційного навчання у професійній підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти/ О. Е. Анісімова (стр.10-19)
Афанасьєва Т. О. Організація ефективної командної взаємодії в умовах дистанційної роботи педагогічних працівників/ Т. О. Афанасьєва, Є. О. Гревцева (стр.20-32)
Бойчук В. М. Підготовка майбутніх викладачів художньо-мистецьких дисциплін за допомоги інноваційних технологій в освіті/ В. М. Бойчук, В. О. Уманець, Г. Фу (стр.33-42)
Васильченко Л. В. Досвід реалізації дистанційного навчання в умовах пандемії/ Л. В. Васильченко, Н. М. Шацька (стр.43-55)
Волянюк А. С. Розвиток сталої мотивації у майбутніх вчителів початкової школи в умовах змішаного навчання/ А. С. Волянюк (стр.56-66)
Девін В. В. Комп'ютерні технології в розрахунку геометричних характеристик складених перерізів/ В. В. Девін, В. С. Ткачук, В. Ю. Бурдега (стр.67-76)
Друшляк М. Г. Ефективні форми навчання для підвищення кваліфікації вчителів/ М. Г. Друшляк, А. О. Юрченко, А. М. Розуменко (стр.77-88)
Кропочева Н. М. Інформаційно-бібліотечні ресурси з питань педагогіки та освіти (за матеріалами сайтів бібліотек університетів німеччини)/ Н. М. Кропочева (стр.89-102)
Кузьмінська О. Г. Засоби підтримки життєвого циклу наукового дослідження: цифровізація наукової комунікації та рекомендації магістрам/ О. Г. Кузьмінська (стр.103-115)
Luhova Т. А. Development of augmented reality technologies for academic libraries as an experience of synergetic learning/ Т. А. Luhova (стр.116-135)
Могілевська В. М. Змішане навчання як ефективний інструмент професійного розвитку педагогів позашкільної освіти/ В. М. Могілевська, О. І. Сібіль, О. О. Барліт (стр.136-148)
Морзе Н. В. Деякі результати дослідження в галузі формування цифрової компетентності вчителів закладів середньої освіти/ Н. В. Морзе, М. В. Василенко, Є. М. Смирнова-Трибульска (стр.149-165)
Наливайко О. Модель проектної діяльності здобувачів освіти в цифровому просторі на прикладі дисциплін педагогічного циклу/ О. Наливайко (стр.166-179)
Порядченко Л. А. Використання інтернет-сервісу доповненої реальності blippar як засобу формування читацької компетентності другокласників/ Л. А. Порядченко, І. О. Вдовика (стр.180-190)
Сокол І. М. Дистанційне викладання інформатики: особливості, проблеми, цифрові інструменти/ І. М. Сокол, К. В. Стадниченко (стр.191-202)
Соломаха А. В. Підготовка майбутніх педагогів до діджиталізації в ранньому навчанні іноземних мов/ А. В. Соломаха (стр.203-215)
Староста В. І. Moodle до, під час і після пандемії covid-19: використання студентами бакалаврату та магістратури/ В. І. Староста (стр.216-230)
Цирульник С. М. Програмно-апаратний комплекс "arduino learner kit"/ С. М. Цирульник (стр.231-240)
Шувалова О. І. Методика навчання мови html та css стилів в дисципліні інформатика для студентів педагогічних вишів/ О. І. Шувалова (стр.241-253)
Цікаві статті :

Дод.точки доступу:
Андрієвська, В. М.
Анісімова, О. Е.
Афанасьєва, Т. О.
Бойчук, В. М.
Васильченко, Л. В.
Волянюк, А. С.
Девін, В. В.
Друшляк, М. Г.
Кропочева, Н. М.
Кузьмінська, О. Г.
Luhova, Т. А.
Могілевська, В. М.
Морзе, Наталія Вікторівна
Наливайко, О.
Порядченко, Л. А.
Сокол, І. М.
Соломаха, Анжеліка Вікторівна
Староста, В. І.
Цирульник, С. М.
Шувалова, О. І.
Олефіренко, Н. В.
Гревцева, Є. О.
Уманець, В. О.
Шацька, Н. М.
Ткачук, В. С.
Юрченко, А. О.
Сібіль, О. І.
Василенко, М. В.
Вдовика, І. О.
Стадниченко, К. В.
Фу, Г.
Бурдега, В. Ю.
Розуменко, А. М.
Барліт, О. О.
Смирнова-Трибульска, Є. М.