Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2021р.,N 3 Цікаві статті : Біляковська О. Педагогічна модель модульного оцінювання навчальних досягнень учнів старших класів: досвід України/ О. Біляковська, Н. Мосьпан, К. Біницька (стр.7-18) Гулько О. . Вплив студентського самоврядування на розвиток лідерських якостей майбутніх педагогів/ О. Гулько (стр.51-59) Линьов К. Ставлення керівників до розширення обсягу автономії закладу загальної середньої освіти: результати аналітичного дослідження/ К. Линьов, І. Линьова (стр.60-70) Мартиненко С. Проблема персоналізації та персоніфікації фахової підготовки та її реалізація в закладах вищої освіти: теоретичний аспект/ С. Мартиненко (стр.28-32) Однорог Г. Модель інтегральної ключової компетентності майбутніх кваліфікованих робітників швейного профілю/ Г. Однорог (стр.19-27) Саврасова-В’юн Т. . Навчальний проєкт як засіб формування професійної компетентності майбутніх фахівців: психологічний аспект/ Т. Саврасова-В’юн (стр.33-41) Скрипник І. Формування праксеологічної компетентності магістрів стоматології: сучасні підходи/ І. Скрипник, Я. Кульбашна, В Захарова (стр.99-106) Соколова І. Інтерактивні лекції в медичному університеті: актуальні смисли і клінічні практики/ І. Соколова [и др.] (стр.89-98) Чалий О. Викладання медичної і біологічної фізики та медичної інформатики в європейських університетах/ О. Чалий [и др.] Цікаві статті : Дод.точки доступу: Біляковська, О. Гулько, О. Линьов, К. Мартиненко, С. Однорог, Г. Саврасова-В’юн, Т. Скрипник, І. Соколова, І. Чалий, О. Мосьпан, Н. Линьова, І. Кульбашна, Я. Стрельченко, О. Любчик, О. Біницька, К. Захарова В Козинська, І. Чалий, К. Селезньова С., Козинський О. |