Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2021р.,N 3
Цікаві статті :
Біляковська О. Педагогічна модель модульного оцінювання навчальних досягнень учнів старших класів: досвід України/ О. Біляковська, Н. Мосьпан, К. Біницька (стр.7-18)
Гулько О. . Вплив студентського самоврядування на розвиток лідерських якостей майбутніх педагогів/ О. Гулько (стр.51-59)
Линьов К. Ставлення керівників до розширення обсягу автономії закладу загальної середньої освіти: результати аналітичного дослідження/ К. Линьов, І. Линьова (стр.60-70)
Мартиненко С. Проблема персоналізації та персоніфікації фахової підготовки та її реалізація в закладах вищої освіти: теоретичний аспект/ С. Мартиненко (стр.28-32)
Однорог Г. Модель інтегральної ключової компетентності майбутніх кваліфікованих робітників швейного профілю/ Г. Однорог (стр.19-27)
Саврасова-В’юн Т. . Навчальний проєкт як засіб формування професійної компетентності майбутніх фахівців: психологічний аспект/ Т. Саврасова-В’юн (стр.33-41)
Скрипник І. Формування праксеологічної компетентності магістрів стоматології: сучасні підходи/ І. Скрипник, Я. Кульбашна, В Захарова (стр.99-106)
Соколова І. Інтерактивні лекції в медичному університеті: актуальні смисли і клінічні практики/ І. Соколова [и др.] (стр.89-98)
Чалий О. Викладання медичної і біологічної фізики та медичної інформатики в європейських університетах/ О. Чалий [и др.]
Цікаві статті :

Дод.точки доступу:
Біляковська, О.
Гулько, О.
Линьов, К.
Мартиненко, С.
Однорог, Г.
Саврасова-В’юн, Т.
Скрипник, І.
Соколова, І.
Чалий, О.
Мосьпан, Н.
Линьова, І.
Кульбашна, Я.
Стрельченко, О.
Любчик, О.
Біницька, К.
Захарова В
Козинська, І.
Чалий, К.
Селезньова С., Козинський О.