Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 659.126/М 91 Автор(и) : Муті, Ідріс Назва : Брендинг за 60 хвилин : Brand Book з маркетингу Вихідні дані : Харків: Фабула #PRO, 2019 Кільк.характеристики :255 с.: кольор. іл. Серія: #PROBUSINESS Переклад видання: Mootee, Idris 60-minute Brand Strategist. -2013 ISBN, Ціна 978-617-09-5265-3: 320.00 грн. ДРНТІ : 72.75.39 УДК : 659.126 Предметні рубрики: Маркетинг-- Брендинг Ключові слова (''Вільн.індекс.''): брендинг--бізнес--культура брендингу--маркетинг лакшері-брендів--стратегічний брендинг--оцінка бренда--аудит бренда--ідеологія і бренд Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(4) Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(4) Дод.точки доступу: Чупа, О. \перекладач.\ Mootee, Idris |