Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Химиця, Наталія Олексіївна, Петрик, Катерина Іванівна Назва : Брендинг та іміджування як основа успішного просування львівських кав’ярень у соціальній мережі Instagram Місце публікування : Культура і сучасність: альманах/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2021. - № 2. - С. 193-199. - ISSN 2226-0285 (Шифр К484478478/2021/2). - ISSN 2226-0285 Примітки : Бібліогр. в кінці ст. Ключові слова (''Вільн.індекс.''): імідж--бренд--іміджування--фірмовий стиль--позиціювання--соціальна мережа--цільова аудиторія--комунікація--комунікативні процеси Дод.точки доступу: Петрик, Катерина Іванівна |