Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Химиця, Наталія Олексіївна, Петрик, Катерина Іванівна
Назва : Брендинг та іміджування як основа успішного просування львівських кав’ярень у соціальній мережі Instagram
Місце публікування : Культура і сучасність: альманах/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2021. - № 2. - С. 193-199. - ISSN 2226-0285 (Шифр К484478478/2021/2). - ISSN 2226-0285
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): імідж--бренд--іміджування--фірмовий стиль--позиціювання--соціальна мережа--цільова аудиторія--комунікація--комунікативні процеси
Дод.точки доступу:
Петрик, Катерина Іванівна